Klantenservice

Rienties Wooninspiratie is een woonwinkel waarbij een optimale service hoog in het vaandel staat. Niet alleen tijdens maar ook na de aankoop stellen wij jou als klant graag centraal. Mocht je onverhoopt tegen een probleem aanlopen, dan helpen of adviseren wij je graag. 

Heb je een vraag of een klacht?
Je kunt je vraag of klacht melden per e-mail aan info@rienties.nl of telefonisch via 0572-353772. Uiteraard ben je ook van harte welkom op even in onze showroom langs te komen. Een (of meerdere) foto's is vaak essentieel om je vraag of klacht spoedig te kunnen afhandelen. Wij kunnen je vraag of klacht indien nodig doorsturen naar onze leverancier. Wij doen ons uiterste best om je zo snel en goed mogelijk van dienst te zijn.

Levertijden
Hoewel wij een deel van ons assortiment op voorraad hebben, is het niet te voorkomen dat er op sommige producten een (langere) levertijd zit. Bij je bestelling kunnen we vaak al een indicatie geven hoe lang de verwachte levertijd is zodat je hiermee rekening kunt houden. 
Zodra je order compleet is, nemen we contact met je op om een afspraak te maken om de meubelen te bezorgen.

Status van je order
Heb je nog niks van ons vernomen en ben je benieuwd naar de status van je order? Neem dan even contact met ons op om te informeren of er al een concrete leverdatum in de planning staat. Dit kan uiteraard per e-mail, telefoon of kom even langs in onze showroom.

Bezorging
Rienties Wooninspiratie informeert jou te allen tijde over de bezorging van je meubelen. Zodra je aankoop compleet bij ons binnen is, wordt er contact opgenomen om een bezorgafspraak in te plannen. Bezorgen gebeurt meestal met onze eigen bezorgdienst, maar soms ook via een externe transporteur.

Algemene informatie bezorging
Voor de aflevering dien je zorg te dragen dat er een vrije doorgang naar de desbetreffende ruimte is. Mogelijke problemen dien je voorafgaand aan de levering met ons te bespreken. Wij bezorgen te allen tijde op de begane grond, tenzij anders is afgesproken bij de bestelling. Wanneer in je woning een personenlift aanwezig is, dien je zelf te controleren of je meubel(en) hierin passen. Ondanks dat wij over professionele medewerkers beschikken, kunnen wij niet instaan voor beschadigingen in huis. Let er dus goed op dat de bezorgers de ruimte hebben om goed te kunnen werken. 

Let op: De meeste meubelen kun je in onze showroom bekijken, maar helaas kunnen we niet alle meubelen/artikelen van onze webshop in onze showroom kwijt. Mocht je iets specifieks van de website willen zien, dan kun je altijd van tevoren even contact met ons opnemen om te informeren of we het betreffende artikel in onze showroom hebben staan.

Weborders
Alle bestellingen via onze webshop worden zorgvuldig verpakt naar jou verzonden. Mocht een artikel niet aan je verwachtingen voldoen, dan heb je het recht om deze binnen 14 dagen in originele staat aan ons te retourneren. De kosten voor het retourneren zijn voor jouw eigen rekening. Gebruik zoveel mogelijk de originele verpakking als je een artikel retourneert.
Als het artikel onbeschadigd retour is aangekomen, zal het aankoopbedrag uiterlijk binnen 7 dagen teruggestort worden.